JOULUTARJOUKSET
UUTUUDET!
UISTIMET: KAIKKI
RAKSIT JA HOUKUTUSLEVYT
JIGI KALASTUS
PILKINTÄ
LEECHIT
PERHOT
TYÖKALUT
UISTINMAALIT, LAKAT, OHENTEET
NOKKALAPUT JA SILMÄT
PIENTARVIKKEET
VIEHEIDEN VALMISTUS
VÄRIKOUKUT
SYÖTIT
RASIAT JA LAUKUT
HAAVIT JA HAVAKSET
PERHOVAVAT
PERHOKELAT
PERHOKALASTUSSETIT
PERHOPERUKKEET JA SIIMAT
PERHOKALASTUSTARVIKKEET
PERHONSIDONTA
KAHLUUVARUSTEET
Toimitusehdot
- Toimitamme tilaamasi tuotteet normaalisti 2 - 6 arkipäivän kuluessa tilauksestasi haluamaasi postitoimipaikkaan tai matkahuollon toimipisteeseen. Toimitusaika riippuu varastotilanteesta. Jos tavaraa ei ole saatavilla ilmoitamme siitä asiakkaalle.
- Lähetämme tuotteet Postin, Matkahuollon tai muun kuljetusliikkeen välityksellä. Toimituskulut lasketaan rahtihinnastojen mukaisesti tai voimassaolevien kampanjaehtojen mukaan.
- Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.
- Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
- Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
- Alennuskoodit ja kampanjat
- Alennuskoodia ei voi vaihtaa rahaksi tai yhdistää muihin alennuksiin
- Yksittäiset tuotteet voi olla poissuljettuja (tarjoustuotteet)
- Ei koske toimituskuluja
Palautukset
- Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Elokuvien pakettien tulee olla sinetöityjä ja avaamattomia. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote (vikaselvitys mukana), tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.
- Palautuksista on aina sovittava etukäteen sähköpostilla tai puhelimitse.
- Jälkivaatimuksia tai postiennakkolähetyksiä emme lunasta.
- Voit palauttaa tuotteen myymäläämme tai lähettää postin tai matkahuollon kautta.
- Jos lähetät palautettavan tuotteen kirjoita osoitteeksi: Nippon Verkko Oy, Harjuntausta 1, 33400 Tampere
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Joskus saattaa käydä niin, että hyvästä pakkauksesta huolimatta paketit voivat vaurioitua kuljetuksen yhteydessä. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 010 423 3400 tai sähköpostilla info@nipponverkko.fi sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.